Selasa, 15 Disember 2015

Hidup dalam mati


Lakaran lukisan tak berwajah

Meronta ku di dalam kesunyian

Tak rela ku mengejar cinta yang hampir kelam

Sendiri ku di sini pilu

Angin bawalah aku pergi

Pergi dari kesakitan ini

Tak mampu ku menahan peritnya perpisahan

Tuhan hapuskan semua kenangan

Tak ku menduga kau berlalu pergi

Tinggalkan semua mimpi dan janji

Terluka aku menangis

Tersedar kau hilang di hati

Jangan diucap sesal mu berkali

Tiada erti hidup ini

Ku terima suratan takdir

Biarkan aku sendiri hidup dalam mati

Tak mampu ku menahan

Peritnya perpisahan

Tuhan hapuskan semua kenangan

Tak ku menduga kau berlalu pergi

Tinggalkan semua mimpi dan janji

Terluka aku menangis

Tersedar kau hilang di hati

Jangan diucap sesal mu berkali

Tiada erti hidup ini

Ku terima suratan takdir

Biarkan aku sendiri hidup dalam mati

Hidup dalam mati

Tiada ulasan:

Catat Ulasan