Selasa, 8 Mac 2011

Bukan kasihku

Lagu Kaer Azami..bestnya lagu ni.huhu.lagu ni mengikut ape yg aku paham, menceritakan tentang org yg ditinggalkan kekasih (lelaki ke pmpuan wallahualam). tapi agak sayu jugak lagunya, teringat time 1st love aku.huhu.ditinggalkan camtu je.sedey kan?hehe.x de la bajet nak mintak kesian kat blog nih.aku pasti sume org ade pengalaman camni dulu2.so enjoy la dngr lagu ni. :)

Inikah akhirnya

tinggallah lara di sini

terpadamlah api kasih

setelah dikau pergi

telah kukorbankan

sudah aku curahkannya

semua kasih suci pada dirimu

Korus

Takku mahu

asmara kan hancur seperti debu

Takku mahu

dirimu bukan lagi kekasihku

dan di sini tinggallah aku

menantikan kasih

sesaat berlalu

bertahun kurasa

Ohh manakah silapmya

kemanakah kan kubawa

erti cinta sejati

cuma dimimpi

Korus

Takku mahu

asmara kan hancur seperti debu

takku mahu

dirimu bukan lagi kekasihku

dan di sini tinggallah aku

menantikan kasih

sesaat berlalu

bertahun kurasa

Oh pedihnya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan